Translate

czwartek, 8 września 2016

Kolekcja #1 kubki

   Dziś post bardziej zdjęciowy niż pisany. Chcę wam pokazać co z zapałem zbieram. Na pierwszy ogień idą kubki. Uwielbiam je! Im bardziej oryginalny kształt i unikatowy wygląd tym lepiej! Zacznę od najstarszych.

1. Kubek z serii Diddl - pewnie wielu z was pamięta, dość popularne wśród dziewczynek kiedy byłam w podstawówce. Dostałam go od wujka na urodziny 9 albo 10 tak mi się wydaje.

















2. Kiedy poszłam z koleżankami do kina kupiłam cole i dostałam ją w takim plastikowym kubeczku. Zachowałam go do dziś. Znosi nawet wysokie temperatury

















3. Kubek dostałam od mojej przyjaciółki na święto - urodziny

















 4.Kubek z Home& you, kupowany w tym samym czasie co ten poniżej

















5. Kubek nutka z Home&you

















6. Jest naprawdę wieli ma chyba z pół albo litr, jest mega wielki. Kupiłam go w jakimś markecie.

















7. Sowa kupiona w Home&you. Akurat była promocja drugi w połowie ceny, więc wzięłam.


















8. Ostatnio kupiłam w Home&you. Jest tak uroczy, że nie mogłam się powstrzymać, a miałam wejść tylko i wyłącznie pooglądać. Kupiłam w tym samym czasie co sowę.


















9.A to ostatni nabytek, taki zwyczajny, ale w ładny wzorek. Kojarzy mi się z zebrą



















10. Ostatni kubek poległy. Uwielbiałam go, ale rodzice nie przypilnowali i bratanek mi go stłukł. Teraz jak duch z zaświatów poszukuję takiego drugiego. Kupiłam go w Home&you.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz